Candy Mikołajkowe

Zapraszam Was kochani na Candy Mikołajkowe. W ostatnim poście obiecałam że będę rozdawać prezenty. Zacznę od bluzy z mojej kolekcji ,,Mmoment". Bluza o nazwie ,,Sfera X " może być wasza. Kochani chyba nie muszę Was zachęcać, ale kilka słów na temat tego ciuszka, do uszycia użyłam wysoko gatunkowych dzianin, z Włoch. Co to oznacza, jest to ciuszek uszyty przez ze mnie, nie z Chin, 100 % bawełny, przyjemny w noszeniu i nie rozleci się po jednym praniu :). Rozmiar S/M

Co musicie zrobić by wziąć udział w rozdaniu?

1. Zostać obserwatorem bloga.
2. Zostawić komentarz pod postem ze swoim mailem.
3. Polubić mnie na Facebooku (KLIK)
4. Udostępnić miniaturkę z Candy na Faceboku.
5. Umieścić miniaturkę z Candy na swoim blogu.
Candy kończy się 6 grudnia 2014 r.


****
I want to invite you for Santa Claus Candy. In my last post I promised that I would be handing out gifts. I'll start with my hood from collection ,,Mmoment". Sweatshirt called,, Sphere X" can be yours. Dears, I don't think I have to encouraged you, but a few words about this piece of clothing. For sewing I used a high quality knitted fabrics from Italy. This means that is piece of clothing sewn by me, not from China, 100% cotton, comfortable to wear and does not fall apart after one wash. Size S / M
What you need to do to take part in the competition?

1. Become an observer of my blog.
2. Leave a comment under the post with your e-mail. 
3. ,,Likes me" on Facebook (CLICK) 
4. Provide a thumbnail of Candy on Faceboku 
5. Put the thumbnail of Candy on your blog.

More models from my collection ,,Mmoment,, you can see and even buy on www.DaWanda.pl

****

Więcej modeli z kolekcji ,,Mmoment" możecie obejrzeć a nawet kupić na stronie www.DaWanda.pl (KLIK)

Powodzenia :)
Madame Lala

modelka - Julka Środa

35 komentarzy:

  1. Będzie to dla mnie wielki zaszczyt aby posiadać bluzę projektantki mody Lala :)
    Wszystkie punkty zrealizowane - Pozdrawiam serdecznie !!!
    Atelier Iwakki
    eva@iwakki.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluza, dodaje energii w tą szarówę za oknem. Wymogi spełnione więc staję w kolejce:-)
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje bloga: Agnieszka Winciorek
    Na fb lubie i udotępnienie : Live Agi
    baner: liveagi.blogspot.com

    Pozdrawiam
    piękna ta bluza ;) marzenie, w sam raz na Mikołajki!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja marze o takiej bluzie dla swojej małoletniej sroki, wiem, że posikała by się z radości mając takie cudo w szafie. Tak więc z nadzieją się zapisuję, na FB mnie nie ma więc tylko jako blog obserwujący.
    Zaraz powieszę linka do Candy na swoim blogu. Serdecznie Cię pozdrawiam !!!
    ciapara@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza ekstra ale nie rozumiem spodnia, ktore wygladaja jakby ktos sie ... w gacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko trzeba próbować rozumieć, poza tym nie spodnie są do rozdania tylko bluza :)

      Usuń
    2. Otóż to, dobrze powiedziane, do rozdania jest bluza a nie spodnie :)

      Usuń
  6. Śliczna jest ta bluza *,*
    Wszystko spełnione , oprócz udostępnienia zdjęcia na fb. :)
    asiaa2912@gmail.com

    http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, głównym warunkiem tego candy, jest udostępnienie zdjęcia na fb .

      Usuń
  7. Warunki spełnione prawie....tylko nie mam bloga więc nie udostępniłam tej miniaturki na swoim blogu.
    Polubione,zaobserwowane i udostępnione na fb :) mam nadzieję,że się uda

    OdpowiedzUsuń

  8. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się ;)

    naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogłaszam żałobę narodową bo nie prowadzę bloga:/
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamuniu, ta bluza mnie powaliła jak tylko ją zobaczyłam zaraz gdy ją umieściłaś na DaWanda!
    Dlatego chyba bym musiała mieć zaćmienie, żeby się nie zgłosić. Dlatego staję w kolejce.
    krzakjoanna@gmail.com
    obserwuję juz milion lat Twojego bloga i zaraz udostępniam jak należy wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie punkty wypełniłam, zatem ustawiam się i ja, tym bardziej, że moja nastolatka zakochała się w tej bluzie, zresztą ja też:-)))) pozdrawiam serdecznie!
    eesophie@web.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się zgłaszam.
    Bluza na topie :P te koła przypominają bombki świąteczne :)
    jolanta.romanik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj po taką bluzę to koniecznie trzeba się ustawić w kolejce :) Jest rewelacyjna.
    1. Obserwuję od dawna.
    2. Komentarz jest.
    3. FB polubione od dawna.
    4. Miniaturka na FB udostępniona:
    https://www.facebook.com/magda.lawrynowicz
    5. Banerek wisi:
    http://sciegiem-do-celu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako Sabi S.
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com
    Na Fb Sabi Sabi

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: Agnieszka Laskowska

    e-mail: ag.laskowska87@gmail.com,

    link do mojego profilu na fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004445535776 (polubione i udostępnione)

    link do mojego bloga: http://szpilkotka.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl
    lubię i udostępniłam :https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/811958485531646

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako Sylwia Bomba
    lubię na fb: Sylvia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/328027720735903?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  19. agnieszkajanukowicz@tlen.pl nie posiadam bloga ale reszta warunków spełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Werka. Na fc polubione i banerek udostępniony. Niestety nie posiadam bloga, mam jednak nadzieję, że bez tego będę mogła wziąć udział w zabawie, bo nie często trafia się do wygrania oryginalny ciuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział :)

    obserwuję jako dobiezka
    FB Marta D. i tak też udostępniłam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję bloga jako: Teresa Mk
    2. email: terenia1234mk@interia.pl
    3. Lubię na Facebooku jako: Teresa Mk
    4. Udostępnienie na FB : https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1499398783681849&id=100008352240094&pnref=story
    5. Baner na blogu: http://terereniamk.blogspot.com/


    Rewelacyjna jest ta bluza ;) podoba mi się! ;d ahhh

    OdpowiedzUsuń
  23. Kto jest tym Szczęściarzem i wygrał tą super extra bluzę? :):):):):):):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger